U16 (Årg. 2008)

Velkommen til Kastrup Boldklub U16

Årgang 2008 er en god blanding af teknisk dygtige spillere, fightere og et kollektiv af fremragende spillere. Sammenholdet er stort i truppen.

Mange af spillerne på årgangen har spillet sammen længe, og det kan mærkes både på og udenfor banen. En for alle, alle for en.

Vi har deltaget i en del stævner, og vi gør meget ud af at have fokus på den sociale del og har forskellige arrangementer i løbet af året som understøtter denne del. Vi sigter mod at leve op til Kastrup Boldklubs værdier om at være en breddeklub, hvor alle skal have mulighed for at komme og spille fodbold og mærke den betydning som fodbolden har for ens sociale liv, og de værktøjer det også kan give videre hen i livet.

Mange hilsner trænerteamet og holdlederteamet på U16:)