U13 (Årg. 2011)

Velkommen til Kastrup Boldklub U13

Årgang 2011 er med sine knap 50 spillere en af de største årgange i Kastrup Boldklub. Derfor har vi også en stor trænerstab og to holdledere, og vi sparrer løbende med klubbens trænerrådgiver, hvilket sikrer høj træningskvalitet og effektiv spillerudvikling.

I efterårssæsonen træner vi mandag og onsdag mellem 16:20 og 17:50 på bane 3.

Årgangen er kendetegnet ved sin store bredde. Vi har spillere som er teknisk og taktisk dygtige, vi har spillere som har lært meget og udvikler sig hurtigt, og vi har spillere som er nybegyndere – og al træning tilpasses de forskellige spillergruppers niveauer med henblik på udvikling af den enkelte spiller.

Vi deltager i en del stævner i løbet af året og har bl.a. været til to-dages stævner i Fredericia og Dalum. Udover det laver vi lejlighedsvis træningsstævner med vores samarbejdsklubber, så vi kan få så mange spillere i kamp som muligt.

Socialt fungerer årgangen rigtig godt. Der er et godt sammenhold mellem spillerne på tværs af niveauerne, og trænergruppen har blik for den sociale balance, sådan at vi kan tage konflikter i opløbet og sikre god trivsel.

Endelig er årgangen meget aktiv i forhold til sociale arrangementer. Vi har en årlig overnatning i klubben, vi havde en meget succesrig julebanko-aften i december, og vi slutter altid sæsonen af med en stor fest.