OM KBK

Kastrup Boldklub

Kastrup Boldklub (stiftet 4. maj 1933) er en dansk fodboldklub beliggende på Amager. Klubben blev stiftet under navnet Boldklubben Funkis før man 1941 tog navneforandring til det nuværende.

Klubhus

Kastrup Boldklub Røllikevej
5 2770 Kastrup
E-mail: Kastrup@Kastrup-boldklub.dk

Spillesteder:

Spillested 2140 Kastrup, Røllikevej

Kastrup Boldklub Røllikevej 5 2770 Kastrup

Spillested 2139 Kastrup, John Tranums Alle, Kunststofbanen

John Tranums Alle 1 2770 Kastrup

Spillested 2141 Kastrup, John Tranums Alle
John Tranums Alle 1 2770 Kastrup

Spillested 2177 Tårnby Stadion Opvisningsbanen
Tårnby
Stadion
Gemmas Alle 41 2770 Kastrup
Telefon 32 51 16 27 / Mobilnr: 30 76 02 24

Generel info

På Kastrup Boldklubs sider kan du finde oplysninger om alle administrative emner i klubben. Det kan være emner som kontaktoplysninger, kontingentsatser, indmeldelse og udmeldelse, træningstider

Herudover har vi organiseret nyheder i kategorier, oplysninger om turneringer, stævneaktiviteter, Holdoversigter med kampprogrammer, stillinger og oversigt over trænerstab og spillere. Du kan også få adgang til vores galleri og sponsoroversigt og meget mere.

Du kan klikke dig frem via menuen herover eller måske bruge de nyttige genveje, som du finder i relaterede sider.

Vi vil bestræbe os på at organisere mulighederne så godt som muligt - og ikke mindst - til stadighed være på forkant med indformationsstrømmen her fra klubben.