Merchandise

Kastrup Boldklub Træningsæt

Du har mulighed for at købe det officielle Kastrup Boldklub Nike træningstøj med god rabat. Vi har ved storindkøb fået nogle gode priser hvor du sparer en del i forhold til normal udsalgspris.

Et sæt består af hele 5 dele!

1 Puma trænings sweatshirt, 1 Puma spilletrøje, 1 Puma lange træningsbukser, 1 Puma korte spillebukser og et par Puma strømper. Der er naturligvis Kastrup Boldklub logo på det hele undtagen strømperne.

• Prisen er kr. 900,- for børnestørrelse og kr. 1000,- for voksenstørrelse.
  • Der kan også købes løsdele:
  • Til børn str. T-shirt 160,- kr. Shorts 188,- kr. Sweatshirt 293,- kr. Lange bukser 293,- kr.
  • Til voksne str. T-shirt 174,- kr. Shorts 203,- kr. Sweatshirt 345,- kr. Lange bukser 345,- kr.
  • Strømper i alle str. 73,- kr.

Ønskes der navne tryk eller numre på trøjerne kan dette efterfølgende ske hos Amar Sport hvor vi har vores egen faste skrifttype og nummerstandard.

Øvrigt officielt Kastrup Boldklub Merchandise:

• Regnjakke i børnestørrelser 360,- kr.
  • Regnjakke i voksenstørrelser 420,- kr.
  • Hue 150 kr
  • Halsedisse 65 kr
  • Rygsæk 200 kr
  • Sportstaske 250 kr

Sådan bestiller du:

Indbetal beløbet svarende til den størrelse du vil bestille på Kastrup Boldklub konto 3361-10657067 har du Danske Bank skal du bruge regnr.1551 med tydelig angivelse af spillerens fulde navn, årgang og størrelse i kommentarfeltet. Vi vil helst ikke have kontanter.

Tøjet leveres i følgende størrelser:

Børnestørrelser: (kr. 900,- pr. sæt)

• 116, 128, 140, 152, 164

Voksenstørrelser: (kr. 1000,- pr. sæt.)

• XS, S, M, L, XL 2XL

Der vil på klubbens kontor (normalt åbent mandag eftermiddag mellem kl. 16.30 - 18.00) være mulighed for at prøve tøj i de forskellige størrelser forud for bestilling.
Puma tøj er lidt småt i størrelserne, og ligger man på grænsen mellem 2 størrelser, skal man vælge nummeret større. Det kan godt lade sig gøre at vælge forskellige størrelser inden for samme sæt.
Tøjet udleveres fra klubbens kontor. Det meste har vi på lager, resten kan vi normalt skaffe inden for 14 dage.

Mvh
Bestyrelsen