Støt Kastrup Boldklub, hver gang du tanker!

Støt Kastrup Boldklub, hver gang du tanker!

Klubber og foreninger har været udfordrede af nedlukninger det seneste år.
Derfor giver OK i et helt år 30% ekstra i støtte

Vi har indgået en sponsoraftale med OK, så du kan støtte Kastrup Boldklub, hver gang du tanker.

1. OK udbetaler en bonus til foreningen hver gang der bliver tegnet et nyt OK Benzinkort, eller i forbindelse med oprettelse af en ny profil i OK-appen. Udbetalingen af bonus sker, når der er købt 500 liter brændstof på kortet eller via profilen i appen:      200 kr. ekskl. moms                                                NB! De 500 liter brændstof skal købes inden for et år fra kortet eller profilen er  oprettet.
  2. For hver liter brændstof, der købes på OK Benzinkort eller via profilen, der er tilknyttet aftalen, udbetaler OK i hele aftalens løbetid:      5 øre ekskl. moms

Få et OK Benzinkort på www.ok.dk/lokalsporten.

Har du allerede et OK Benzinkort?
Har du et OK Benzinkort i forvejen, kan du nemt få det tilknyttet vores klub. Du skal bare ringe til OK på 70 10 20 33 og oplyse vores klubnavn og dit kortnummer, så støtter du Kastrup Boldklub.

Støt lokalsporten ekstra meget

Støt ekstra med el fra OK
Med el fra OK kan du støtte med ekstra 6 øre pr. liter. Og det er nemmere, end du tror. Du skal bare vælge imellem el til fastpris eller variabelpris på www.ok.dk/lokalsporten/el, så klarer OK hele skiftet fra det gamle elselskab til OK.

Vil du vide mere?
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Anette Palm pr. mail kasserer@kastrup-boldklub.dk