E-holdet fylder 1 år her i februar og de er kommet flyvende fra start

/ Hulda Zober Holm
01. februar 2024 kl. 10:23
Om E-holdets nytårsstævne

I februar 2024 fylder Kastrup Boldklubs fodboldhold for børn med særlige behov 1 år. Børnene og deres trænere er kommet flyvende fra start takket være et dygtigt og solidt træner-team bestående af Michael Vrochopoulos, Sophia Lorentz samt forældretræneren Kasper. Omkring holdet er der også dedikerede forældre der bakker op – og selvfølgelig børnene der bare elsker at spille fodbold.

Året 2023 har budt på træning om tirsdagen, fællesspisninger, forældremøder og to træningskampe mod B1908. Den første gang i september spillede børnene i silende regn, og i december i isnende kulde, men i regn og slud skal bolden jo ud!

I 2024 har det ustadige danske vejr ikke afskrækket holdet fra at give den gas på banen. Det første nytårsstævne, arrangeret af træneren Michael Vrochopoulos, blev afholdt den 21. januar, hvor vi tog imod vores venner fra B1908, og vores nye venner fra Brøndby IF og Skjold Birkerød Fodbold. Alle hold spillede 4-5 kampe hver. Der blev vundet og tabt kampe, og vigtigst af alt, så havde alle en god oplevelse.

Den nye kunstbane summede af liv, og vi tror, at der var godt og vel 132 børn, trænere, forældre og søskende.

Efter stævnet summede Cafe Røllike af liv, da Kastrup Boldklub bød på kakao, kaffe, drømmekage og chokoladekage til alle. Alle børn der spillede fodbold, fik en medalje. Alt i alt var det en dejlig dag med glade børn og voksne.