U11 (Årg. 2013)

Velkommen til Kastrup Boldklub U11

Vi hygger, spiller bold, vinder lidt, taber lidt, græder, smiler, råber, griner og en masse andet, og så gør vi det som et hold. Der er plads til alle. :-)

Vi træner tirsdag og torsdag 16.30-18.30, hvorefter drengene går i bad sammen.

Hvis du synes, at det er noget for din dreng, så kom ned til os i Kastrup Boldklub på Røllikevej 5, og tag en snak med os, eller ring/skriv til en af holdets holdledere.

Her er lidt praktisk information

Her skal du bare følge anvisningerne og så høre du fra klubben.

• Kontingentsatsen for 2013 finder du her
  • Ved indmeldelse skal man købe en tøjpakke, da vi alle skal være i samme uniform når vi er ude og spille kampe.
  • Spørgsmål vedrørende betaling af kontingent/tøjpakke skal rettes til klubbens administration på følgende E-mail:
  • Efter tilmelding i Kastrup Boldklub modtager du et link til oprettelsen af et ”fodbold-pas” på dbu.dk. Herinde er der også adgang til Kampklar som er DBU’s app som vi bruger til følgende:
    • Tilmelde / framelde fodboldspillere til træning og kampe
      • Det er meget vigtigt at trænerne ved hvor mange der deltager i træningen og i kampene så denne kan planlægges optimalt.
    • Træningstidspunkterne (Tiderne kan ændre sig og bliver opdateret løbende i Kampklar appen
    • I weekenderne spilles der kamp typisk om søndagen og når vi har mulighed for det melder vi os til stævner både indendørs og udendørs hele året rundt.
    • Vi træner i alt slags vejr på nær tordenvejr så husk at klæde jeres fodboldspiller på i passende tøj

De bedste hilsner fra årgangens trænerteam