Piger - børn og ungdom

VELKOMMEN TIL KASTRUP BOLDKLUBS PIGEAFDELING

Skal din datter være den næste Pernille Harder?
Eller bare spille fodbold med en masse veninder?

Så kom til prøvetræning i Kastrup Boldklub!

Vores hold af dedikerede trænere, holdledere og spillere står klar til at tage godt imod nye medlemmer.

I Kastrup Boldklub har vi siden 2018 haft en pigeafdeling som har været i rivende udvikling. Der er kommet flere spillere til, og så oplever pigerne at udvikle sig på træningsbanen. Heldigvis har vi plads til mange flere spillere!

Klubbens værdier, Professionalisme, Respekt, Engagement, Glæde, Teamspirit, Loyalitet og Mangfoldighed skinner igennem helt ned til de mindste årgange.

Træningssteder:

I sommerhalvåret er der træning på græs på vores baner ved Røllikevej 5, 2770 Kastrup
I vinterhalvåret træner vi på kunst på John Tranums Alle 1 og på Røllikevej 5 (2770 Kastrup)

OBS: Træningstiderne finder du på de enkelte holdsider på hjemmesiden, og ellers kan du også spørge holdlederne / trænerne ved at skrive til dem. Alternativt skrive til nedenstående infomail.

Kontakt klubbens administration og sportslige udvalg på mail: info@kastrup-boldklub.dk, hvis du ønsker at komme til prøvetræning :-)

Alternativt kan du også tage direkte kontakt til trænerne via klubbens hjemmeside.

Vi har en Facebook-side, som vi kalder:

"De seje Kastrup tøser"

Vi godkender jeres anmodning, når I er indmeldt i klubben, og når vi ved hvem I er :-)

Vi glæder os til at se dig på banerne!!!

De bedste hilsner alle pigerne + trænere, holdledere og ansvarlig i Kastrup Boldklubs pigeafdeling