Vejledninger

Kastrup Boldklub byder dig og dine forældre hjertelig velkommen, store, som små!

Herunder er der lidt vejledning i, hvordan man bliver medlem, kontingentbetaling, hvordan du skal gøre ved udmeldelse m.m.

Indmeldelse
Kastrup Boldklub anvender DBU kluboffice til styring af medlemmer.

Betaling - Nye medlemmer
Når klubkontoret har registreret din indmeldelse, får du tilsendt en mail med betalingsvejledning.

Kontingentbetaling - eksisterende medlemmer
Eksisterende medlemmer får tilsendt en mail med link til betaling, hvor der kan betales online. Det er derfor vigtigt, at din profil altid er opdateret med de rigtige oplysninger på medlemssystemet hos DBU kluboffice eller MIT DBU.

Kontingentsatser
Kontingensatser kan ses online via dette link: Kontingentsatser.

Glemt din adgangskode til DBU?
Kan man ikke huske sin kode, kan man gå på DBU.dk, klikke på Login, taste sin mail, og så klikke på glemt adgangskode.
Kan man heller ikke huske sin mail, så besøg klubkontoret eller skriv til cacaclan@hotmail.com.

Udmeldelse
Udmeldelse SKAL ske skriftligt til Kastrup Boldklub enten via vores online udmeldelsesformular eller ved henvendelse på kontoret. Ved kontingentrestance vil spillercertifikatet først blive udleveret når restancen er udlignet.

Rettidig udmeldelse er 20/7 og 20/01, hvis det skal være gældende for næste kontingentsperiode.

Ved rettelser kan Anette Palm kontaktes.

Ansvarlig for kontingent er Anette Palm og kan kontaktes på: cacaclan@hotmail.com eller på 2241 8260.