Indmeldelse

Indmeldelse i Kastrup Boldklub

Undertegnede indmelder sig hermed i Kastrup Boldklub og er indforstået med at skulle respektere de for medlemmerne gældende love og bestemmelserne i klubben i øvrigt. Jeg er endvidere indforstået med, at en eventuel udmeldelse skal ske skriftligt og kun kan være gyldig, såfremt der ikke henstår et økonomisk mellemværende mellem undertegnede og klubben. Kontingentet skal være betalt frem til udmeldelsesdagen, som er den dag, hvor fodboldafdelingens kasserer modtager udmeldelsen.

Kontingentrestance kan jf. vedtægterne medføre bortvisning. Se også Kontingentsatser.

Klubdragt
Vi arbejder for at skabe en ensartet klubdragt, både til træning og til kampe og derfor er det en del af indmeldelsen i Kastrup Boldklub, at man køber det officielle træningssæt som del af indmeldelsespakken. Vi har skaffet nogle gode rabatter via storkøb, som kan komme medlemmerne til gode når de køber i Kastrup Boldklubs egen butik. Og at vi fremover er lagerførende i alle størrelser af træningssæt og trænertøj til alle medlemmer.

Når i melder jer ind skal i købe en tøjpakke
Pris for børnestr. XS- S-M-L-XL er 900 kr.
Pris for voksenstr. S-M-L-XL-XXL er 1000 kr.

Hvis der er behov for at prøve tøj inden bestilling, kan det gøres hver mandag på kontoret mellem 16.30-18.00. Når vi har registret jeres betaling, kan tøjet afhentes samme sted og tid.

INDMELDELSE FORMULAR