Klubbens historie - billeder og videoer

Kastrup Boldklub Medier

Her kan du se diverse billeder fra arrangementer, stævner og kampe. De forskellige billedearkiver hentes fra forskellige kilder, (FACEBOOK og/eller gallerier fra de forskellige holdsider samt nyheder der er udgivet på hjemmesiden), men udskiftes jævnligt i dette galleri.

Du kan også downloade vores Kastrup Boldkklub logo samt se film fra vores historiske arkiv.

Se mere i de relaterede sider, som du finder i menuen her til højre eller via topnavigationen.

Upload af billeder

Har du selv taget nogle billeder, du gerne vil have vist herfra siden, bedes du sende disse til klubbens webmaster: webmaster@kastrupboldklub.dk